Welkom op mijn reislog!

Nog 17 dagen, 16 nachtjes, 7 werkdagen en 8263926392 zenuwmomentjes en dan is het eindelijk zo ver: mijn grote avontuur gaat beginnen! Vier maanden naar Afrika. Meer van de wereld zien. Super spannend, leuk, stoer, maar ook doodeng vind ik het! Ik heb geen idee wat mij te wachten staat en soms heb ik het gevoel dat dat misschien maar goed is ook. Poepen in een gat, douchen met een zak (door de zon opgewarmd) water en van zeven tot zeven binnen zitten omdat het voor en na die tijd gevaarlijk is om naar buiten te gaan. Waarschijnlijk komt het woord cultuurschok erg dichtbij volgende maand ;)

Omdat ik regelmatig de vraag krijg of dat ik een blog ga bijhouden gedurende mijn reis, en mij dat stiekem best leuk lijkt, heb ik besloten hier iets mee te doen. Via deze reislog wil ik mijn vrienden, familie en andere mensen die het leuk vinden om mijn reis te volgen, op de hoogte houden van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Ik ga proberen regelmatig nieuwe verhalen en foto'ste plaatsen, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom (of op mobiel vaak onderaan de pagina).

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Lieke

Reacties

Reacties

Geert

Wat een leuk initiatief. Ik ben erg benieuwd naar jou verhalen. Ps. Als je moet poepen sla mij dan maar even over?

Janneke

Erg leuk geschreven liekie! Heb er zin in om deel te zijn van jouw avonturen. Ben benieuwd wat voor gekke, leuke, bijzondere, mooie dingen je allemaal mee gaat maken.

Dikke kus van je zus

Berry

Leuk om je te mogen volgen Lieke
Maak je droom waar en geniet ervan

Grtz
Berry

Renate

Veel reis/werk plezier???

Karen

Wat een super leuk idee !! ??❤

Teunie

Topper, het is begonnen! Leuk dat je dit doet. Ik, we gaan je zeker volgen.

Imke

Veel plezier Liek!!!
Ben erg benieuwd naar je avonturen. X

Irma

Heel veel plezier, ik kijk uit naar je verhalen?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!